כשמוצאים בעלי-עסקים טובים

כאשר מוצאים בעל-עסק טוב, חובה לספר זאת לעולם. בכך אנו נותנים מקום של כבוד ופרנסה טובה, לאלו שעוזרים לנו לפתח את עצמנו. ברצוני לספר על בעל עסק כזה, מרטין סקל, מאתר תבניות, שעזר לי לתרגם את תבנית הוורד-פרס באתר הקואצ'ינג שלי.

אני בונה בימים אלו אתר עבור עסק הקואצ'ינג שלי (הרי מפילוסופיה לא מרוויחים 😉 ). חיפשתי תבנית שתתאים לאתר, ומצאתי את cubit. אלא שcubit היא תבנית מסחרית, ולא קיים עבורה תרגום בעיברית. כאשר ניסתי לתרגם את התבנית לעיברית, על פי ההוראות של דק"ר, רוב העבודה נעשתה, אך עדיין סרגל הג'אווה עשה בעיות, והופיעו סימנים מוזרים בדפים השונים בפיירפוקס ובאקספלורר.

הבנתי, שעלי לבקש עזרתם של בעלי מקצוע. חיפשתי באינטרנט מתרגמי תבניות. מצאתי כמה מתרגמים, ומתוכם חזרו אלי ארבעה מתרגמים. המחירים שהחבר'ה ביקשו היו גבוהים מאד. במיוחד, כשאני יודע שלא מדובר בהרבה עבודה. רק מרטין חזר עם הצעת מחיר סבירה. דיברתי עם המתרגמים האחרים. משיחות עמם, הבנתי שבשפת העם "מחרתתים" אותי. המחירי הגבוהים שהציעו לא היו סבירים ולא הצדיקו את העבודה. ואז פניתי למרטין. מרטין היה חביב ואדיב. הסברתי לו את הבעיה, והגענו להסכם. לאחר שבדק את התבנית, הוא חזר אלי שוב, עם הצעת מחיר עוד יותר סבירה. בתוך כמה שעות מרטין סיים את עיקר העבודה. דיברנו, ובדקתי והחזרתי עוד קצת שיפורים, וזהו. התבנית היתה מוכנה לשביעות רצוני, במחיר טוב ובזמן קצר.

כן ירבו.

ישר כוח למרטין סלק מתבניות, והלוואי כולנו נהיה בעלי עסק הגונים וטובים, כמהו.

 

 

Facebook Comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *