חופש ויצירתיות – המקרה הישראלי-טורקי

תראו איזה תוצאה נפלאה מתקבלת כאשר קבוצה של אנשים עצמאים בדעותיהם מתארגנת. האדם החופשי היוצר עם חברים, הוא האדם החזק ביותר בעידן הרביעי של התקשורת 🙂

אני בטוח שהממשלה לעולם לא יכלה להפיק דבר כזה:

היו חופשיים, היו יצרתיים והאמת תצא לאור (או לפחות תקבל עוד פרספקטיבה).

ותעבירו את זה הלאה 🙂

Facebook Comments

13 thoughts on “חופש ויצירתיות – המקרה הישראלי-טורקי

  1. רמבש

    טל ירון , הפתעת אותי
    נועם היה בלהקה בחתונתי ואלחננן , ובכן במקרה אני מכיר אותו אישית .
    אנשים מאוד מוכשיר בלאטמה TV
    חבל שבתקשורת הממסדית לא נותנים לכישרונות כאילו ביטויי ומקום

    Reply
  2. טל ירון

    רמבש:
    תמיד שמח להפתיע. לצערי עדיין התפיסה שלך אותי, היא של ליברל ניהליסט 🙂

    ירדן,
    אין לי מושג כמה ציוד באמת עובר לעזה. אני לא חושב שמישהו מאיתנו יודע. אני הייתי שמח לבסס את הידע הזה, על מידע מבוסס ולא על תעמולה של הצד הפלסטיני או הישראלי.

    מה שאני כן יודע, הוא שהארגון הטורקי, כולל חברי הכנסת שלנו, התכוננו להיות שהידים, כדי לפרק את ההתנגדות הישראלית. לפי דעתי, אין הם עושים את זה לטובת תושבי עזה, אלא לטובת השמדת מדינת ישראל. זאת המוטיבציה העיקרית שלהם, והם גם אומרים זאת בראש חוצות "Kill, Kill , Israil"….

    Reply
  3. עירא

    יש להם כמה יציאות מוצלחות בהחלט, אבל במערכונים אחרים (במיוחד ירידות על אנשי שמאל) שהרמה נופלת לירידות על צורה ולא על תוכן. אני מאחל להם שיצליחו ליישר את הקו הזה, צריך סאטירה טובה בארץ, וכרגע לצערי אין.

    Reply
  4. אליסה

    רמבש: אין יותר צורך בתקשורת הממסדית, כמו שלא היה יותר צורך בכתבים לאחר שהמציאו את מכונת הדפוס. השד יצא מהבקבוק, והוא לעולם לא חוזר אליו.

    Reply
  5. רמב"ש

    טל, אתה אמרת שאתר לאטמה הוא לא הכוס תה שלך , ראה ערך ענת קם
    זה נכון שאני רואה בך לא הייתי מרחיק לכת ניהליסט אבל שייך לאגף הפרובלמטי שעדיין לא מבין את עומק בעיה ולא מוכן לעשות את הדברים הראויים , ועדיין מדבר על כיבוש ושליטה באוכלוסיה זרה וכו כו  
    אבל אתה בנאדם חושב אז אני עוד אופטימי.

    אליסה
    אנשים עוד בשנות ה-20 של המאה שעברה הספידו את עיתונות הכתובה ובשנות ה-50 הספידו את הרדיו
    אני לא ממהר להספיד את הטלווזיה , יש מקום למדיה רחבה ומגוונת.
    האינטרנט אכן זו מהפכה אדירה , דמוקרטיה בשיא טהרתה

    Reply
  6. טל ירון

    רמב"ש,

    אני משתדל לשפוט לגופו של עניין ולא לגופו של אדם (או מוסד). באופן כללי, אינני אוהב קיטורים. אבל לפעמים, כשכול העולם צולב אותנו, סאטירה טובה יכולה לעזור.

    מהו הדבר שצריך לעשות לדעתך?

    Reply
  7. mousomer

    עיין ב- 3quarcksDaily למשל.
    הסרט הזה עושה לנו שירות דוב. כך זה נראה מבחוץ: נהרגו 9 אנשים במשט שלא היו צריכים להיהרג, ובמקום לומר סליחה, טעינו, היתה בעיה שלא התכוננו אליה היטב, אנחנו מאשימים את הקרבן בזה שהוא נרצח. זה מרתיח את דמם של לא-ישראלים, ורק מוכיח לשאר העולם שנפלנו על הראש לגמרי. זה מקביל לאופן שבו הנרטיב הפלתינאי מאשים את היהודים במותם-הם בפיגועים (הם כולם משרתים בצה"ל, בחרו ממשלת ימין, וכולי). נכון שזה מרתיח כשהם טוענים את זה? באותו האופן אנחנו מעצבנים עכשיו את העולם.
    סרט רע! רע סרט! ארצה!

    Reply
  8. רמב"ש

    mousomer:
    קשה להאמין שיש באמת אנשים שחושבים כמוך.
    השאלה היא האם המטרות האידיאולוגיות שלך הם למעשה השמדת העם היהודי בארץ ישראל כמו חומסקי אחמניג'אד ויפה נפש נוספים, אם כן, אני מצליח להבין את הרציונאל בדבריך.
    אגב מעניין להבין את התופעה בזמנו באיראן שהשאה הופל ע"י חומאני ומשמרות המהפכה שדגלו בדת האסלאם השיעית והן ע"י אנשי השמאל באיראן. ואכן קרטר מנע מהשאה להפעיל כוח נגד המורדים בטענות של זכויות אדם והשאר היסטוריה.
    לי מאוד קשה להבין רציונאלית אנשים כמוך

    Reply
  9. עירא

    משה, הוא מציב לך מראה להראות לך איך זה נראה בעולם שבחוץ. הוא לא אמר שאת דעתו על הפעולה, הוא אמר את דעתו על הנזק התדמיתי שידוע וברור שעשה לנו הסרטון. במובן הזה גם ליברמן וביבי יסכימו איתו, הסרט הזה גורם לזה שהעולם חושב שאנחנו רוקדים על הדם.

    האם המטרה של השמאל היא השמדת העם היהודי? ענינו לך כבר שלא. אם אתה מעדיף לגמד את היטלר ולהאדיר כל אדם שדעתו שונה משלך ולשים אותם באותה המגירה, כי אז אי אפשר לדבר איתך על כלום.

    השמאל הוא בעיקר בעד שעם ישראל יתנהג קצת יותר בהגינות, צדק, צנעה וחמלה. כי הוא עם סגולה ואמור להיות אור לגויים, וסתם כי זה יותר נכון שקרבן לא יהפוך לתוקפן.

    אם אתה רוצה להשוות את הפלת השאה ע"י קיצונים דתיים לשלטון בישראל יש המון פינות שתצטרך לחתוך, תתחיל מזה שהיום יש לנו משטר שאינו מלוכני, ותמשיך בזה שהמחתרות היהודיות הן כרגע רק מיעוט הזוי. ביום שבו ש"ס תחקה את החמאס ותקים זרוע צבאית, נדבר שוב.

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *