מאבק עובדי מכון וויצמן

חברים שלום,

במהלך החודשים האחרונים עובדי מכון ויצמן מנהלים מאבק על זכויותיהם. נראה כי המאבק גלש בימים האחרונים לפסים אלימים, ואחד העובדים הותקף ופיקת הברך שלו נשברה.

אינני מאמין בעליהום. כל הבלוגים שבהם אני קורא על המאבק, מדווחים באופן חד-צדדי. אני מאמין שבחברה דמוקרטית, היכולת לעשות עליהום על אדם או אירגון, פוגעת בדמוקרטיה בטווח הארוך. לכן, אני מזמין את הצדדים למשפט הוגן אצלי בבלוג.

שלחתי מכתב הזמנה להנהלה להביע את דעותיהם. במידה והם יענו, אני אזמין גם נציגים של העובדים, כך שאנו כקוראים נוכל לשפוט את הארוע, ונקבל החלטות נבונות יותר.

להלן נוסח המכתב ששלחתי להנהלה:

חברי הנהלת מכון ויצמן שלום,

בחודשים האחרונים, אני עוקב אחר מאבק העובדים במכון וויצמן. בכל התקופה הזאת לא הצלחתי לשמוע את עמדתכם בצורה ברורה. אני מזמין אותכם להתמודד מול טענות העובדים אצלי בבלוג. התנאי הוא שתקיימו דיאלוג עם הקוראים דרך הבלוג. אני כמובן אבקש מנציגי העובדים להציג את טענתם. כך יוכל הציבור הרחב לשפוט ולהחליט בצורה מיטבית, לגבי פשר הסיכסוך.

אשמח לתגובתכם,
בברכה,
טל ירון, חבר בתנועה לדמוקרטיה ישירה.

וחוץ מזה, אני עדיין חושב שאנו צריכים להביע תמיכה במאבק העובדים ולהגיע ולמחות ביחד מול מה שמסתמן כאלימות קשה שמופעלת נגד העובדים. אנו ניפגש ביום חמישי בשעה 14:00 מול השער הראשי של מכון ויצמן ברחוב הרצל ברחובות (5 דקות הליכה משער הרכבת)

בהצלחה

Facebook Comments

4 thoughts on “מאבק עובדי מכון וויצמן

  1. איתי

    יוני וינריב שנפצע בתקרית אינו עובד בגן המדע אלא חבר בכוח לעובדים ובמשמרת הצעירה של מפ' העבודה, ולגבי חייו באינטרנט – התנדב בעבר במערכת אתר עבודה שחורה

    Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *