מתוך On Deliberation
קפיצה אל: ניווט, חיפוש
(בני אדם לא קוראים !)
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 4: שורה 4:
  
 
לדוגמא: המשתמש לא מבין מה עליו לעשות, כיוון שאינו מבין את מטרת האפליקציה: [http://youtu.be/H2DfHiCsAfI]
 
לדוגמא: המשתמש לא מבין מה עליו לעשות, כיוון שאינו מבין את מטרת האפליקציה: [http://youtu.be/H2DfHiCsAfI]
 +
 +
== להשתמש באלמנטים מוכרים ==
 +
אנשים מצפים לפגוש אלמנטים שהם מכירים ורגילים אליהם ממקומות אחרים.
  
 
==בני אדם לוחצים על לחצנים שנראים כפתורים==
 
==בני אדם לוחצים על לחצנים שנראים כפתורים==
שורה 12: שורה 15:
 
==בני אדם לא קוראים ! ==
 
==בני אדם לא קוראים ! ==
 
חשוב להבליט כותרות ולעשות ממשק כמה שיותר אינטואיטיבי וקרוב למה שהמשתמש מכיר. לא לערבב הקשרים שונים באותו מסך
 
חשוב להבליט כותרות ולעשות ממשק כמה שיותר אינטואיטיבי וקרוב למה שהמשתמש מכיר. לא לערבב הקשרים שונים באותו מסך
 +
 +
שם האפליקציה או הלוגו חשובים מאוד, כי הם קובעים את הרושם הראשוני ומטרת האפליקציה
  
 
==בני אדם לא לוחצים פעמיים על כפתור ! ==
 
==בני אדם לא לוחצים פעמיים על כפתור ! ==

גרסה אחרונה מ־09:02, 10 בדצמבר 2014

דף שאלון

בני אדם מחליטים מתוך הקשר[עריכה]

כדי לקבל החלטות, אנשים צריכים להבין את המטרה. לכן עליכם לגרום לכך שאנשים יבינו את מטרת השל האפליקציה.

לדוגמא: המשתמש לא מבין מה עליו לעשות, כיוון שאינו מבין את מטרת האפליקציה: [1]

להשתמש באלמנטים מוכרים[עריכה]

אנשים מצפים לפגוש אלמנטים שהם מכירים ורגילים אליהם ממקומות אחרים.

בני אדם לוחצים על לחצנים שנראים כפתורים[עריכה]

למרות שמדובר בסמארטפון, למשתמשים לא ברור תמיד על איזה לחצנים ניתן ללחוץ ועל איזה לא, ולכן על הכפתורים להראות כאלה.


בני אדם לא קוראים ![עריכה]

חשוב להבליט כותרות ולעשות ממשק כמה שיותר אינטואיטיבי וקרוב למה שהמשתמש מכיר. לא לערבב הקשרים שונים באותו מסך

שם האפליקציה או הלוגו חשובים מאוד, כי הם קובעים את הרושם הראשוני ומטרת האפליקציה

בני אדם לא לוחצים פעמיים על כפתור ![עריכה]

בסמראטפון חשוב שבלחיצה אחת על כפתור הוא יעביר לדף הבא ולא בעת Double Click


תכנון שאלות[עריכה]

תכנון שאלון